Tuesday, January 13, 2009

tension tension!!!

Ok i've already made my decision. I'll go back to where i belong (as a graphic designer) and leave this new path as one of the not so sweet memory. No turning back!!! Thank you all for the advices and opinion. Appreciate it so much!!! mmuaaah!!!

dan harini...i've lost my shoes!!! temper betul..baru 2 hari off kasut hilang..setan ahh dahla kasut tu mahal (yelah konon2 nak rase comfy kuarla duit lebih sikit)..baru pakai 2 hari dah hilang..mentang2 aku letak dalam plastik bag cold storage korang selamber badak jer buang..bongok!!! bila tanye staff kat situ lelaki-lelaki yang tak boleh diharap kalau bertanya cakap tak tau!!! nangis ok abis satu hari mulut ni asyik memaki je..pastu dahlaaa takde cash kene swipelahkan nak kene beli kasut...kalau dah kat pavillion tu mana ade kasut murah..perhabis gak rm69.90..shitelaaa!!!!! dahla abis duit, kaki aku kasut tu makan ..sakit gila tula kasut nose ni pakai sikit sakit kaki mahal tak bertempat!!!!sakitnye jiwa raga...memang kasut tu aku buang gak pasni!!! &*^%$#@$">$#@$&**(( damn!!!!

3 comments:

roxychick said...

uish! kesian gila...
sabar babe! sabar..

mcm tula masuk new year. my whole family was sick and wat not. no kidding babe!

hopefully it's a blessing in disguise okeh?

chill!

bab said...

sabar bai....aku tahu mesti staff2 laki tur amek kasut ko sebab nak bg gf diaorng..!!!giler sengkek budak2 tuh! main rembat kasut org! buduh siot! - walaupun aku menuduh secara melulu..(huh..,"melulu"..) biarkan diaorng! yg pasal kasut nose tu lak..kalo dah sakit ko bg jer kat adik ko..x payah pakai..hati pun x sakit..!

yg pasti...mari kite shop-shop kasut baru...! paeng, u wanna joint?

Qu33nOfTheDamn said...

ow cerita pasal 2 pasang kasut yg berbeza ka?konpius aku...sabar ye

so apa lagi jom shop-shop kasut spt bab..atau kite pakai crocs jelah..tambah collection.walaupun mahal tp comfy