Sunday, May 30, 2010

rezeki bulan June :)

Alhamdullillah rezeki di bulan June, juga rezeki untuk si kecik ni yang ada lagi sebulan saja nak tengok dunia, InsyaAllah. Who would ever thought eh? These are the person i would like to thank for all the gifts to my lil bun. Walaupun belum tgk dunia tapi rezeki dia dah ada. Hugs n Kisses to them!

Thank you

• to my FIL ( aunty and papa) for the $$$$$

• to my MIL ( for the baby cot set )

• to my besties ( muna, ani, bab and paeng )
for the Medela Harmony breast pump :)

• to my cousin
( kak in and abg lan for the stroller and baby carrier)

thank you, thank you..
i can never thank all of u enough coz i
know how pricey all these things are!


2 comments:

roxychick said...

alhamdulillah.. tu belum keluar, dah kuar ok lagi melimpah ruah...

btw, craving u mmg dahsyat! :)

bab said...

apa nie..belum dapat lagi mana bole cakap tima kaseh..tgu dapat lor baru cakap....