Saturday, January 24, 2009

when one can never be enough..

when u know exactly u only need one of those, yet u still wasted your money hoging it all-SIX!! six?????? are you nuts????

hahahahhahaa..ni sume sebab amoi-amoi hotlink di maxis telah menunjukkan pada saya mereka telah membeli 6 batang lip gloss berjenama Stilla yang dijual pada harga rm120..dan saya telah terpukau dan membeli juga..skang tak tau bila nak pakai sumenye ni mau 8 tahun pun tak abis pakai wei..i still have two more lip gloss to finish and now add another 6 more glosses ..hahhahahahaa mmg gila gaklaa.. but i guess the price are quite cheapla for six of them..ke tak?? errrr...bab and muna nak beli tak satu???? hehehhehee..

rasa sayang pulak nak pakai..

geramkan???

5 comments:

Qu33nOfTheDamn said...

kenapa tiba-tiba nama aku terlibat ni?
*konpius-konpius*

baizurah abdullah said...

biasalah nak paksa ko beli..hehehhe

bab said...

gila apa ko beli sampai 6 terus???????? hilang akal..???? pastu merungut bila nak abes sebab nak beli yg baru pulak!

nak beli ke x? apa kata ko jual rm 10 henggat..??? hehehhehe...segera aku beli....mau? mau?

bab said...

mun..ko beli 2, aku beli 2 nak..bai amek 2...pastu (dgn rasa x segannyer..) aku & mun bayar rm 20 sorang...(dgn muka yg tersenggeh2!) boley bai...?

Qu33nOfTheDamn said...

beli sampai 6 ni maknanye nk tido pun kena pakai ni..nak jd isteri mithali kan..ke isteri sesali hehehehe